Verzenden, Bezorgen & Retour

* Verzenden & Bezorgen - In het kort:

1.    Verzenden:    
- Brievenbuspost PostNL                      € 0,60 t/m 3,60 (tarief 1 t/m 6)                        1 werkdag
- Pakketpost klein PostNL                    € 6,75                                                                    1 werkdag
- Pakketpost klein/middelgroot DHL  € 5,00                                                                    2-3 werkdagen
- Pakketpost groot PostNL                   € 10,00                                                                1-3  werkdag
- Pakket groot/kwetsb.aanget.PostNL    € 10,00                                                                  1-3 werkdag

!! ADVIES BIJ SPOED: wilt u zeker zijn van tijdige levering dus binnen 1-3wdg?
Kies dan voor PostNL. Al is onze ervaring met DHL ook wel goed, het komt bij hen toch net even vaker voor dat een pakketje een dag of wat langer onderweg is, vandaar. Zou dat in jouw geval niet zo erg zijn, dan scheelt het natuurlijk wel in de kosten van het verzenden! Overigens is dit alles een richtlijn, hieraan kunnen dus geen rechten worden ontleend ;)
 
* Belgie
:
- Brievenbuspost PostNL                      € 0,96 t/m € 9,60 (tarief 1t/m 6)                      3-6 werkdagen
- Pakketpost klein-middelgr. DHL        € 12,50                                                                  5-6 werkdagen        

 

2.    Bezorgen (TIJDELIJK NIET MOGELIJK ivm omstandigheden...):
- Bezorging tijdens ‘vastgestelde’ maandelijkse bezorgronde € 20,00 (muv: zie toelichting)
- Bezorging binnen 5 werkdagen max 30km vanaf Groningen € 20,00
- Bezorging binnen 5 werkdagen min.30km vanaf Groningen € 20,00 + € 0,42 per km (va 31km)
** Kijk voor de eerstvolgende bezorgronde binnen NL onder het kopje 'Bezorgen' **

* Belgie/Duitsland:
Vanwege het groot aantal kilometers, bezorgen we in principe helaas niet in België en Duitsland. Voor beide geldt wel dat we met enige regelmaat in het grensgebied zijn dus wanneer er geen haast is, kan op die manier wellicht iets afgesproken worden. Neem voor vragen hierover gerust contact met ons op. 
NB Wel verzenden we brievenbuspost t/m middelgrote pakketten via DHL!

* Bezorgvoorwaarden:
- Vooraf betalen (dus bij bestelling)
- Bezorgadres & alternatief bezorgadres (bijv buren) doorgeven
- In principe bezorgen we tot aan de voordeur. Natuurlijk helpen we je doorgaans verder dan dat     maar om teleurstelling te voorkomen (bijvoorbeeld 3 hoog zonder trap oid) hanteren we deze regel als richtlijn.


3.   
Afhalen:
-    Natuurlijk gratis, wel op afspraak. Geef bij je bestelling door wanneer je zou willen komen, je   hoort dan altijd even van ons ter bevestiging en/of andere mogelijkheden.    

 
 * UITGEBREIDERE TOELICHTING VAN DE VERZENDKOSTEN ZIJN IN DE MAAK, Hieronder staan (tot die tijd) de oude voorwaarden nog vermeld als richtlijn * 





 * OUDE VOORWAARDEN VERZENDEN & BEZORGEN: 

 

Heb je een afhaalartikel besteld of twijfel je nog? Deze dag kunnen we bij je langskomen om te bezorgen! Afhankelijk van het aantal bestellingen bij jou in de omgeving kost dit tussen de 15/25euro (m.u.v. het grote meubilair - bijv wandkasten ed - het bezorgen daarvan kost altijd minimaal € 25,00). 

'Spelregels' van de bezorgronde in het kort: 

  1. De betreffende spulletjes moeten via de site besteld en betaald zijn. Alleen een email oid sturen geldt dus niet als reservering. Dit doen we overigens om het zo eerlijk mogelijk te houden en vooral ook om misverstanden en onnodige teleurstellingen te voorkomen!
  2. Er moet wel iemand aanwezig zijn en voor geval van nood (file etc) graag een alternatief bezorgadres (buren oid) doorgegeven, net als een (mobiel) telefoonnummer. 
  3. Tijdsindicatie proberen we zo snel mogelijk, maar uiterlijk de avond ervoor door te geven. In geval van nood kan hier dus vanaf worden geweken maar dat laten we je dan altijd even weten. 
  4. Als de spulletjes niet 'gewoon' naar binnen kunnen (bijv een trap oid) vermeldt dit dan even net als lastige aanrijroutes of parkeerproblematiek, dan kunnen we daar rekening mee houden. 


*** Let op: Neem voor het bezorgen van Afhaalartikelen altijd even contact op. In principe gelden onderstaande voorwaarden en kosten, maar wellicht zijn we een dezer dagen bij u in de buurt en kan het goedkoper! Richtlijn van de bezorgkosten in een dergelijk geval:  ca € 25,00 (& artikel moet wel vooruit betaald worden) ***


** Met het oog op de kosten en het milieu verpakken wij zoveel mogelijk d.m.v. hergebruik van materialen, bijna altijd kunt u de verpakkingsmaterialen volledig bij het oud papier leggen **

Verzendkosten van alle producten
, uitgezonderd afhaal-  & brievenbusartikelen:  € 5,00 


Vanaf € 50,00 gratis verzenden binnen NL ! M.u.v. grotere/zwaardere afhaalartikelen (dus grotere pakketpost).
SPAARSYSTEEM: U kunt producten ook 'sparen' om het bedrag van € 50,00 te bereiken. Hier zit geen tijdslimiet op maar u dient de producten wel gelijk bij iedere (tussentijdse) bestelling af te rekenen. Vermeldt bij uw bestelling wel even dat het om 'sparen ivm verzendkosten' gaat.

Verzendkosten brievenbusartikelen wordt apart bij het product zelf vermeldt. 

Verzenden van Afhaalartikelen: Sommige afhaalartikelen worden op uw verzoek ondanks het formaat e.d. toch als een pakket verzonden worden. Zoals in onze voorwaarden staat vermeldt is dit echter wel voor risico van de klant. We noemen iets doorgaans ook een afhaalartikel als het risico (bijv vanwege de omvang of vanwege de kwetsbaarheid) een verhoogd risico geeft bij het verzenden. Uiteraard worden uw spulletjes wel uitermate zorgvuldig verpakt maar helaas zijn wij niet de enige die uw pakketje in handen krijgt, vandaar. 

Bezorgen van Afhaalartikelen:

  • 0 t/m 30 kilometer (gerekend vanaf Kolham), kosten € 25,00. Levertijd van maximaal 1 week. Eerder is wellicht mogelijk maar neem hiervoor even contact met ons op. 
  • meer dan 30 kilometer (gerekend vanaf Kolham), € 0,45 per kilometer (uiteraard pas na de eerste 30km van € 25,00). Bijv: op 50km afstand van JoMilly moet uw product bezorgd worden. De eerste 30km kost altijd € 25,00 dus alleen voor de resterende 20km geldt een tarief van € 0,45 per kilometer = € 9,00. Dus bezorgen over een afstand van 50km kost u € 34,00.

Retourneren van alle producten, uitgezonderd afhaalartikelen:
Retourneren kan alleen binnen 7 dagen na ontvangst, de kosten hiervan komen voor uw eigen rekening. 
Het artikel mag dan niet gebruikt of beschadigd zijn en derhalve in exact dezelfde staat als het bij JoMilly was. 
Het aankoopbedrag wordt door ons vergoed in de vorm van een (digitale) tegoedbon. 

JoMilly behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het bedrag te vergoeden indien blijkt en/of het vermoeden bestaat dat de producten door de klant of derden zijn gebruikt of beschadigd. 

Retourneren Afhaalartikelen door u, bij JoMilly afgehaald:
Wanneer u een Afhaalartikel komt halen krijgt u voldoende mogelijkheid om het goed te bekijken en controleren. 
Retourneren dient te geschieden binnen 5 dagen na afhaaldatum, eventuele kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening. 
Het artikel mag dan niet gebruikt of beschadigd zijn en derhalve in exact dezelfde staat zijn als het bij JoMilly was. 
Het aankoop bedrag wordt door ons vergoed in de vorm van een (digitale) tegoedbon. 

JoMilly behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het bedrag te vergoeden indien blijkt en/of het vermoeden bestaat dat de producten door de klant of derden zijn gebruikt of beschadigd. 

Retourneren Afhaalartikelen door JoMilly op het door u gewenste adres bezorgd: 
Wanneer een afhaalartikel bij u bezorgd is door JoMilly krijgt u voldoende mogelijkheid om het goed te bekijken en controleren.
Retourneren dient in dit geval door uzelf te worden gedaan en/of geregeld en binnen 5 dagen na bezorgdatum. Eventuele kosten van het retourneren komen voor uw eigen rekening.
Het artikel mag dan niet gebruikt of beschadigd zijn en derhalve in exact dezelfde staat zijn als het bij JoMilly was.
Het aankoopbedrag wordt door ons vergoed in de vorm van een (digitale) tegoedbon.

JoMilly behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het bedrag te vergoeden indien blijkt en/of het vermoeden bestaat dat de produten door de klant of derden zijn gebruikt of beschadigd.